שים לב
הכתובת איננה נמצאת
באיזור החלוקה
סגור חלון

תוכנת המארחת

 

תוכנת אירוח למסעדות שנועדה לנהל את רשימת ההזמנות ומאגר הלקוחות במסעדה.

באמצעות תוכנת המארחת המתקדמת של Rest ננהל ונייעל את המסעדה באופן חדשני ומסודר

ואף ונביא לגידול בהכנסות באמצעות:

 

ThinkstockPhotos-186941193.jpg

- מקסום ההושבה במסעדה

- ממשק פשוט ונוח לתפעול
- איסוף נתונים

- זיהוי הלקוח

- דוחות ונתונים סטטיסטיים

- גיבוי וסנכרון נתונים

- קצת נתונים יבשים

- שירותים נוספים

 

 


 

מקסום sitting - יעילות בתהליך הושבת סועדים

מקסום-הושבה.png

 

ארגון ואפיון נכון של מפת המסעדה מאפשרת למסעדן ניצול מיטבי של משאבים

þ     תמונת מצב אמיתית בכל רגע נתון – עבר, הווה, עתיד ההושבה

þ     שליטה בזמן אמת על מפת המסעדה, שולחנות פנויים, סטטוס שולחן (מתי מתפנה) ועוד.

þ     שיוך הזמנה לשולחן מבלי לחשוש מהתנגשות עם הזמנות עתידיות – מנגנון שמונע התנגשויות

þ     התאמת שולחן לפי כמויות סועדים, תיעדופים ועוד.

þ     התבוננות בו זמנית במפת המסעדה מול רשימת ההזמנות

 

הכנה מראש והכרה עם מאפייני העסק מול אפיון נכון במעמד ההטמעה - מביאה ליעילות מרבית!

 


 

ממשק פשוט ונוח לתפעול

ממשק-פשוט.png


כחלק מאפיון המערכת בחרנו ליצור ממשק אינטואיטיבי ולהיעזר באלמנטים המוכרים למשתמש מחיי 

היום יום (סמארטפונים ואפליקציות מוכרות), שיקלו על תפעול ולמידה מהירה של המערכת

 

þ    ידידותית למשתמש - התוכנה קלה ללמידה ונוחה לתפעול

þ    ניהול הזמנות – נראות של רשימת ההזמנות באופן קבוע במסך הראשי

 

כך נאפשר גישה ישירה לעדכון פעולות וביצוע עדכונים להזמנות קיימות, מתוך הבנת הדינמיות בזמן הסרוויס.

 

 


 

איסוף נתונים

איסוף-נתונים.png

 

איסוף הנתונים יעיל ומקיף ומאפשר למסעדן ללמוד על לקוחותיו ולתרום משמעותית למתן הרגשה רצויה לסועד בביקורו במסעדה. 

þ  אבחנה בין סוגי לקוחות – לקוח שהזמין מקום, לקוח מזדמן ולקוח אינטרנט

þ  מעקב אחר ביטולים – צבירה אוטומטית של המערכת על כמות אי הגעות והביטולים של הלקוח

þ  היסטורית הזמנות/ הזמנות עתידיות

þ  היסטורית לקוח – התבוננות בהיסטורית הביקורים של הלקוח, פרטים אישיים, הערות שהתווספו 

עם הזמן, הזמנות עתידיות וכו'.

 

                                      לקוח שמרגיש רצוי = לקוח מרוצה = לקוח חוזר 

 


 

זיהוי הלקוח 

זיהוי-לקוחות.png


זיהוי לקוחות Zap Rest והצגתם בתוכנת המארחת עוד לפני המענה לשיחה!

השירות מספק מידע חשוב והכרחי להמשך תהליך לקיחת ההזמנה -

þ    מעניק חוויה של יחס אישי ללקוח

þ    זיהוי פרטים אישיים

þ    היסטורית ביקורים – הגעות, אי הגעות, ביטולים

þ    הכנה מראש להזמנה בהתייחסות לכלל המידע 

þ    קבלת החלטות חשובות הנוגעות ללקוח

 

 


 

דוחות ונתונים סטטיסטיים

דוחות-ונתונים-סטטיסטיים.png

 

בתוכנה מגוון רחב של הפקת דוחות באופן עצמאי ומהיר:

þ  מאגר הזמנות – יצירת רשימת הזמנות לתאריך נבחר על פי סינונים משתנים לבחירתכם

ובמספר אפשרויות תצוגה, לפי ימים/שעות וכו'

þ  סטטיסטיקות – המערכת מבצעת ניתוח סטטיסטי של הסועדים והזמנות לפי תאריך נבחר 

þ  בניית דוח דינמי - ממשק דוחות אינטרנטי המאפשר בניית דוח פרטני למסעדה לפי סיווגים (לדוגמא, סועדים שהזמינו מקום וחוגגים אירוע/ביטלו)

 

*הדוחות ניתנים להדפסה ולייצוא לאקסל

 

 


 

גיבוי וסנכרון נתונים

גיבוי.png


לא עוד איבוד נתונים!


כחלק מההתפתחות הטכנולוגית, אנו מספקים שירותי גיבוי מאובטחים למידע שברשותכם

המשמעויות:

þ    גיבוי נתונים – שמירת המידע המוזן לתוכנה בשרתים מאובטחים של rest ובזמן אמת

þ    שחזור נתונים – משיכת הנתונים הקיימים וקבלת עדכונים מהשרתים. הכרחי כשאין גישה למחשב המארחת

þ    עבודה על מספר עמדות במקביל - להתעדכן ולעדכן בזמן אמת מכל מקום בעולם

þ    הכשרת עמדות חדשות מרחוק ובמהירות

þ    שליחת הנתונים במייל על ידי צוות המוקד

 

הצוות הטכני, הכולל מוקד תמיכה ומטמיעי שטח, ישמח לעזור בכל פניה על מנת לשמור על פעילותה השוטפת של המסעדה!

 

 


 

נתונים-יבשים.png

 קצת נתונים...


þ    מעל 160 מסעדות פעילות בשירות

þ    1,500,000 סועדים מוזנים לתוכנה (2014)

þ    600,000 סועדים דרך הזמנות אינטרנט (2014)

þ    10,000 אימותים אוטומטיים בחודש

 

 


. 

 

מידע נוסף על שירותים משלימים ופיתוחים נוספים ניתן למצוא בהרחבה באתר


שירותים-נוספים.png

þ  אימות שיחות – RestMemo

שירות לאימות הזמנות על ידי מערכת אוטומטית – לקריאה בהרחבה לחץ כאן

 

þ  הזמן שולחן - RestIn

שירות לביצוע הזמנות אונליין וסנכרונם ישירות לתוכנה – לקריאה בהרחבה לחץ כאן

 

þ  מועדון לקוחות

הקמה, ניהול ותפעול של מועדוני לקוחות – לקריאה בהרחבה לחץ כאן